* روزنامه خراسان
این روزنامه در عنوان نخست خود با رویتر 'آغاز سفرهای استانی و حضور نامزدها در بهارستان' نوشت: تبلیغات انتخاباتی واردفاز میدانی شد. عکس صفحه نخست روزنامه خراسان هم به تصویری از غار حرا اختصاص دارد با تیتر: از بعثت او جهان جوان شد، گیتی چو بهشت جاودان شد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
'ابلاغ سند آمایش استان معطل تدوین سند ملی' عنوان نخست این ویژه نامه است.
عکس صفحه نخست نیز تصویری از خسارتهای کشاورزی است با روتیتر 'رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به در اولویت بودن پرداخت خسارت استانهای شمالی و غربی: پرداخت خسارت سرمازدگی به خراسان رضوی در اولویت دولت نیست.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه با روتیتر 'طرح توسعه شهری مشهد در کنار دخل و تصرفهای غیرقانونی همچنان بلاتکلیف است' به موضوع تصرفهای غیرقانونی در شهر مشهد پرداخت و نوشت: شائبه رانت در طرح جامع

* روزنامه اتفاقیه خراسان
عنوان نخست این روزنامه 'برای توسعه باید مردم شریک حکومت شوند' به نقل از معاون استاندار خراسان رضوی است. عکس صفحه نخست این شماره اتفاقیه نیز تصویری از شهروندان شهرک عربها در مشهد است با عنوان: از یاد رفتگان!

* روزنامه قدس
این روزنامه با روتیتر 'پس از گذشت چهار سال لایحه اشتغالزایی دولت به مجلس می رود' در عنوان نخست خود نوشت: 12 هزار واحد تولیدی در آستانه تعطیلی
عکس صفحه نخست قدس هم تصویری تبریک گونه از بعثت رسول اکرم(ص) است.

* وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه در عنوان نخست خود را به نقل از استاندار خراسان رضوی نوشت: بازسازی مناطق زلزله زده خراسان رضوی تا قبل از پائیز.
تصویر نخست آن نیز مربوط به زندگی پدر و پسری مشهدی است با عنوان: پایان آلونک نشینی پدر و پسر مشهدی.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.