محمد علی نبی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز برگزاری کنسرت مذکور از طریق اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری گناباد صادر شده ولی چون مجوز برگزاری آن در مدت زمان تعیین شده از اداره اماکن فرماندهی انتظامی این شهرستان اخذ نشده بود، بنابر تاکید دادستان عمومی و انقلاب تا زمان تکمیل فرآیند این اقدام به تعویق افتاد.
وی با اشاره به برخی اظهارات در کانال های تلگرامی در فضای مجازی که کنسرت یاد شده به دلیل فشارهایی از سطوح ملی، استانی و محلی لغو شده است و این افراد مراجع قانونی را برای ممانعت از این اقدام تحت فشار قرار می دهند، گفت: هیچ ممانعتی در بین مسئولان و دست اندرکاران ذیربط گناباد برای برگزاری کنسرت وجود ندارد و بعد از اخذ کامل این مجوزها کنسرت در آینده برگزار می شود.
وی گفت: اکثریت مردم شهرستان گناباد با برگزاری برنامه هایی که در چارچوب قانونی و عرف اجتماعی موجب شور و نشاط در جامعه شود، استقبال می کنند و باید در کنار آیین مذهبی به این گونه برنامه ها نیز توجه داشت.
فرماندار گناباد گفت: انعکاس تبعات منفی برگزار نشدن این گونه برنامه ها در سطح ملی و استانی و محلی بیشتر از برگزاری آنها است و باید با پایبندی به قانون و اخذ مجوزات لازم در این زمینه اقدام کرد.
وی در عین حال افزود: این تحلیل برخی اشخاص که گناباد دارالمومنین است و نباید در آن کنسرت موسیقی برگزار شود،اشتباه است و برگزاری برنامه های نشاط آور در چارچوب رعایت مسائل قانونی و عرفی جامعه مهم است و لطمه ای به فضای معنوی شهرستان وارد نمی کند.
سرهنگ رضا گیوزاد جانشین فرماندهی انتظامی گناباد هم گفت: برگزاری کنسرت موسیقی فریدون آسرایی به دلیل نگرفتن مجوزات قانونی از اماکن نیروی انتظامی در چهارم اردیبهشت ماه جاری لغو شد.
کنسرت موسیقی فریدون آسرایی پیش از این قرار بود در آستانه عید سعید مبعت در سالن ورزشی کارگران گناباد برگزار شود.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.