محمود اسفندیاری روز یکشنبه در اولین نشست هیات بازرسی کاشمر گفت: برای هر 15شعبه اخذ رای در این شهرستان یک سربازرس تعیین و به هیات بازرسی استان اعلام شده است .ست.
وی با بیان اینکه در مجموع 120نفر کار بازرسی انتخابات و شعب اخذ رای را برعهده خواهند داشت، افزود:‌ نظارت برحسن اجرای قانون در شعب اخذ رای اولویت اصلی هیات بازرسی است.
وی افزود:انعکاس به موقع تخلفات احتمالی،نظارت دقیق ومستمر برروند شمارش آرا وتنظیم صورتجلسه های شعب اخذ رای از دیگر وظایف بازرسان وسربازرسان است که با برگزاری دوره های آموزشی تا روز اخذ رای تمام دستورالعمل ها به آنان ابلاغ می شود.
وی با تأکید براینکه با بررسی و رصد فضای انتخاباتی شهرستان به ویژه فعالیتهای تبلیغاتی داوطلبان شوراهای اسلامی در دستور کار است ،‌گفت: تلاش می شود انتخابات به صورت پر شور و قانونی برگزار و از رای مردم به عنوان حق الناس صیانت شود.
اسفنیاری گفت: هر کدام از شهروندان در صورت مشاهده تخلف، چه در زمان اخذ رأی و چه در زمان برگزاری تبلیغات، می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق شماره 55234405 اعلام کنند و دبیرخانه هیأت بازرسی در فرمانداری شهرستان کاشمر مستقر است.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستا است و 61 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی ** علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.