محمد حسین صفار هرندی روز جمعه در بیست و سومین نشست سراسری مدیران هیات های مذهبی رزمندگان اسلام در مشهد افزود: بطور میانگین هر 2 سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است که استواری نظام بر رای مردم را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوقهای رای مانند خار در چشم دشمنانی است که نمی توانند نقش مردم و جریانهای سیاسی را در پیروزی های انقلاب مشاهده کنند.
وی گفت: حضور مردم در انتخابات اعتماد آنان را به نظام نشان می دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جریانهای سیاسی تا وقتی که در چهارچوب انقلاب هستند با همدیگر برابرند اما اگر در امور خود از بیگانگان کمک بگیرند به بیراهه رفته اند.
وی اظهار کرد: اقتصاد و معیشت از مهمترین مشکلاتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند اما برخی افراد و جریانها که از دشمنان خط می گیرند، مشکلات کشور را به خاطر نوع حکومت آن می دانند.
وی گفت: جریانهای سیاسی در میدان انتخابات باید اخلاق اسلامی را در برابر یکدیگر رعایت کنند و آنچه در این عرصه مهم است سربلندی نظام اسلامی است و نباید گذاشت دشمن در میدان انتخابات اهداف شوم خود را پیاده کند.
صفار هرندی توجه به جریانها و اطرافیان نامزدهای انتخابات را مهم دانست و افزود: هنگام رای دادن باید از فرد گرایی به جمع گرایی رسید و همه باید در انتخابات به دنبال انتخاب جمعی باشیم زیرا در این عرصه فقط انتخاب یک فرد مورد نظر نیست بلکه یک دولت و جمع مدیران مورد نظر هستند لذا باید دقت زیاد در انتخاب خود داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیتهای هیات رزمندگان اسلام اظهار کرد: به تناسب شرایط زمان باید روشها و تاکتیکهای جدید برای جذب جوانان به کار گرفته شود.
همایش سراسری مدیران هیاتهای مذهبی رزمندگان اسلام که با حضور 400 تن از مدیران این هیات از 30 فروردین ماه در مشهد آغاز شده است امشب به کار خود پایان می دهد.
7507/7495/ 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.