علیرضا رشیدیان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان سفر اسحاق جهانگیری تعدادی از پروژه های مهم صنعتی خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی ادامه داد: برنامه پیشنهادی با توجه به فرصت و زمان معاون اول رئیس جمهوری در سفر به مشهد برای افتتاح پروژه های صنعتی برنامه ریزی شده که هنوز قطعی نیست و بعد از قطعیت برنامه، حجم ریالی و تعداد پروژه ها اعلام می شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: پیش از این وعده ای از رئیس جمهوری برای سفر به مشهد به منظور افتتاح پروژه فولاد نیشابور گرفته بودیم اما طی هفته جاری اعلام شد که سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی منتفی است و معاون اول به جای وی به مشهد سفر می کند.
وی افزود: سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی استقبال می کنیم زیرا هر سفر برای استان منشا خیر و برکت بوده و مصوبات و ابلاغ اعتباراتی را در پی داشته است. از جمله آخرین این برکات تامین و تخصیص بودجه هایی بود که برای حاشیه شهر مشهد مصوب شده بود. در سفر اخیر رئیس جمهوری بالغ بر هزار میلیارد ریال پیگیری و ابلاغ و به استان واصل شد.
رشیدیان ادامه داد: در این چارچوب اعتبار و شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه ای برای جمع آوری فاضلاب انسانی که در رودخانه کشف رود ریخته می شد از دیگر نتایج این سفرها است.
وی گفت: با ابلاغ این اعتبار و مشخص شدن برنده مزایده مربوط به احداث تصفیه خانه عملیات اجرایی آن طی هفته های آتی شروع می شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین احداث 500 هزار کشت گلخانه ای در حاشیه کشف رود در دست پیگیری است و امیدواریم با شروع و اجرای این طرح بتوان هم برای جوانان حاشیه شهر و هم جوانان دانش آموخته کشاورزی اشتغال خوبی ایجاد کرد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.