به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، دومین نمایشگاه مهر درخشان که با استقبال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی همراه بود تا پایان ماه رجب تمدید شد.

این نمایشگاه که تا پایان فروردین ماه پذیرای بالغ بر 250هزار بازدید کننده زائر و مجاور بوده است به دلیل درخواست غرفه داران و استقبال بازدیدکنندگان تمدید شد.

نمایشگاه مهر درخشان دو که از دهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده است با  ارائه محصولات فرهنگی شامل:کتاب، نوشت افزار، عفاف و حجاب و سوغات زیارت شامل: فرش، تابلو فرش، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، زیورآلات و اقتصاد درون زا شامل: منسوجات و پوشاک ایرانی اسلامی، گیاهان دارویی و عناب، منبت معرق، محصولات چوبی، تزئیینات خانه و آشپزخانه، شیرینی های خانگی و عسل و کلوچه در قالب 118 غرفه میزبان زائران و مجاوران است.

محصولات و صنایع هنری ارائه شده در این نمایشگاه  که توسط هنرمندان و کارآفرینان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تهیه و تولید شده است.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه مهر درخشان برای دومین بار در راستای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی توسط آستان قدس رضوی و با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624028
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.