قدس انلاین نوشت: معاون دادستان مشهد به متخلفانی که مزارع خود را در چرمشهر با فاضلاب آبیاری می‌کنند ،هشدار جدی داد.
محبی گفته است: متاسفانه مشاهده شده عده ای از کشاورزان در اراضی پایین دست چرمشهر که در شرق مشهد واقع شده اقدام به آبیاری زمین‌های خود با فاضلاب شهرک صنعتی آن منطقه می‌کنند که طبق نظر کارشناسان اثرات مخرب این فاضلاب بسیار بالا و خطرناک است و منجر به ایجاد سرطان در مردمی می‌شود که نان حاصل از این گندم و جو را مصرف می‌کنند.

*اخبار برجسته پایگاه تابناک خراسان رضوی:
-آیت الله علم الهدی: این که می گویید بعد از 12 سال به دانشگاه آزاد آمدی، کم لطفی است/ در دیگر کشورها کنسرت ابزار هنر است نه ابزار تفریح و عیاشی

*پایگاه خبری صبح توس:
- قنادباشی، کارشناس ارشد مسائل بین الملل: گروهک منافقین ناگزیر به همراهی با سیاست های خصمانه آمریکا است/توان رزمی منافقین به توان بزمی و تبلیغاتی تبدیل شده است.
- یک فعال حوزه گردشگری: اکوتوریسم طرحی برای کمک به اقتصاد روستاهای طرقبه- شاندیز/ ظرفیت‌های گردشگری طرقبه ناشناخته مانده است.

*پایگاه خبری پرستوها:
- دبیر ستاد خدمات سفر مشهد: در پیگیری شکایات از اصناف 395 میلیون ریال به مردم عودت داده شده است.
- فرماندار مشهد: 77 درصد از رد صلاحیت شدگان( شوراها )نقص مدارک داشتند و کمتر از 8.5 درصد فقط ثبت‌نام کرده‌اند حتی پیگیر کسری مدارکشان نیستند، 13 درصد سوابق قضایی ، 6 درصد هم از این تعداد محکومیت و حدود شرعی و حدود 4 درصد هم عدم التزام به قانون را داشتند.
7489/6012 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.