محمدرضا حسین زاده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: امکانات والیبال در شهرستان‌های خراسان رضوی به اندازه کافی نیست و باید اقداماتی انجام داد تا زیرساخت‌ها و مسائل نرم افزاری در شهرستان‌های استان نیز ارتقا پیدا کند.

وی افزود: برای لیگ استان نیز به شهرستان‌ها نامه زدیم و بیش از 30 تیم برای این دوره از مسابقات ثبت نام کردند و دور رفت رقابت‌ها نیز به پایان رسیده و دور برگشت نیز به زودی آغاز می‌شود؛ متاسفانه تیم‌های شهرستانی ما اسپانسر ندارند و در حال رایزنی برای جذب اسپانسر هستیم تا حداقل رقابت‌های نهایی و نیمه نهایی را بتوانیم پخش مستقیم کنیم.

حسین زاده مقدم بیان کرد: روزهای جمعه سالن مهران ظرفیتش پر است و مشتاقان زیادی برای دیدن رقابت‌ها به این سالن مراجعه می‌کنند، در بحث رقابت‌های ساحلی نیز در مشهد نیروهای خوبی داریم اما در زمینه زیرساخت‌های والیبال ساحلی مشکلاتی داریم.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی بیان کرد: در حال رایزنی با شهرداری از سوی کمیته ساحلی هیئت والیبال خراسان رضوی هستیم و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است. اقدام مثبت دیگر هیئت، اهمیت دادن به بخش بانوان والیبال استان است و نایب رئیس هیئت باید الزاماً جزو بانوان باشد و ما نیز همین قاعده را رعایت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622231
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.