به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز سی‌ام فروردین ماه دو تیم پدیده و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر می‌روند.

این دیدار در ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی با داوری شاهین حاج‌بابایی، رحیم شاهین، ایوب غلامزاده و حسن اکرمی برگزار می‌شود.

تیم مشهدی که هنوز فرصت رسیدن به رده چهارمی لیگ را دارد می‌تواند با برتری مقابل تیم پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد اما تیم پرسپولیس با توجه به قهرمانی خود در لیگ و حضور تماشاگران خود دوست ندارد در این دیدار ببازد چرا که در پایان این بازی این تیمجشن قهرمانی خود را برگزار می‌کند. 

از دیگر نکات این بازی احتمال عدم حضور چند بازیکن اصلی تیم پرسپولیس چرا که این تیم پس از این دیدار در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال دیدار حساس خواهد داشت که این موضوع می‌تواند به تیم پدیده کمک کند.

حضور پرسپولیسی‌های قدیمی میلاد کمندانی، یونس شاکری، شهاب گردان و مهرداد کفشگری که در تیم پدیده حضور دارند و شاهد جشن قهرمانی این تیم هستند نیز می‌تواند جالب باشد.

تیم پرسپولیس در این دیدار محسن مسلمان را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشته و تیم پدیده نیز دریسا و محمد علی فرامرزی را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

این ششمین بازی است که این دو تیم انجام می‌دهند که در 5 بازی قبلی دو تیم دو برد برای پرسپولیس و سه تساوی به ثبت رسیده است و تیم مشهدی تاکنون موفق به شکست پرسپولیس نشده است.

نکته قابل توجه در این میان آمار گل خورده پرسپولیس مقابل حریف مشهدی خودش است چرا که این تیم در 5 بازی گذشته خود مقابل این تیم 6 بار دروازه‌شان باز شده است.

اکنون باید منتظر این دیدار بود که تیم پدیده می‌تواند با پیروزی در این دیدار به کسب سهمیه آسیایی در لیگ امیدوار باشد. تیم مشهدی همچنین در ادامه لیگ دو بازی سخت دیگر با دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان را در پیش دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622131
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.