کورش صبوریان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از هیات والیبال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: این استان دارای کارنامه ای درخشان در عرصه والیبال است و تاکنون ملی پوشان بسیار زیادی از خراسان رضوی در سطح ملی معرفی شده اند.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیتهای بومی در عرصه مربیگری، بازیکن و فراهم کردن زمینه مناسب برای رشد و توسعه رشته های ورزشی از جمله دستاوردهای حضور نمایندگان هیاتهای ورزشی در لیگ برتر است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سیاستگذاری اصلی در حوزه ورزش بر عهده این اداره کل است و در همین مسیر هیاتهای ورزشی حکم بازوان اجرایی را دارند.
وی بر حمایت ویژه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیاتهای ورزشی فعال تاکید و بیان کرد: باید شرایط به نحوی فراهم آید که اکثر هیاتهای ورزشی استان صاحب تیم در لیگ برتر باشند تا رونق مناسبی در حوزه ورزش به وجود آید.
صبوریان برنامه ریزی برای حضور موثر در لیگ برتر والیبال را ضروری توصیف و بیان کرد: به این منظور اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت مناسبی را ارائه خواهد کرد.
وی همچنین یکی از اولویتهای امسال این اداره کل را توسعه ورزش بانوان در شهرستانهای اعلام و بیان کرد: باید برنامه ریزی مناسبی توسط هیاتهای ورزشی برای توسعه ورزش بانوان انجام شود و در این زمینه اداره کل نیز بودجه مناسبی را اختصاص خواهد داد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیات ورزشی والیبال طی سالهای اخیر برنامه ریزی مناسبی برای کشف استعدادها و اجرای برنامه های آموزشی مناسب انجام داده است.
هزار و 500 والیبالیست در باشگاههای خراسان رضوی به صورت حرفه ای فعالیت دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.