مهدی سالیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها با اعتباری 9 هزار و 950 میلیارد ریال از 29 فروردین جاری به مدت دو هفته مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: از کل این پروژه ها هزار و 838 مورد با اعتبار شش هزار و 980 میلیارد ریال ماهیت احداثی دارند و عمده آنها در حوزه راه، ابنیه، آب، کشاورزی و انرژی در حال اجرا است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دوره 15 گروه از ناظران عالی استان با همکاری فرمانداریها از پروژه های شهری و روستایی 28 شهرستان بازدید می کنند.
وی افزود: در بین شهرستانهای خراسان رضوی بیشترین پروژه های بازدیدی مربوط به مشهد با 528 مورد و اعتبار سه هزار و 130 میلیارد ریال است.
سالیانی ادامه داد: بیشترین پروژه های دستگاهی مورد بازدید نیز در حوزه اداره کل نوسازی مدارس با 593 مورد و از نظر اعتباری هم بیشترین طرحها در حوزه اداره کل راه و شهرسازی با یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار است.
وی گفت: در این چارچوب عملکرد دستگاههای اجرایی و وضعیت پروژه ها در بخشهای مختلف و نیز مشاوران و پیمانکاران طرحها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
او افزود: در چارچوب بازدیدهای پارسال سه هزار و 944 پروژه استانی با اعتبار هشت هزار و 850 میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت و در بین دستگاههای اجرایی شرکت آبفای روستایی، آب منطقه ای و اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از نظر کیفی نیز 82.3 درصد پروژه های سال 94 کیفیت خوب و عالی و 75.1 درصد آنها نیز دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد بودند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.