به گزارش ایرنا محمد علی نبی پور روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای گناباد از کشف چهار میلیارد و 349 میلیون ریال کالای قاچاق در همین مدت در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقلام در قالب 130 فقره پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.
وی اضافه کرد: از مجموع پرونده های ارسالی 112 فقره پرونده بعد از رسیدگی مختومه شدند و 18 فقره که در فرآیند بررسی نیازمند استعلام از بخش های مختلف بودند، به سال جاری موکول شدند.
وی همچنین از مبارزه قاطع با قاچاق کالا به عنوان اصل مهم در فعالیت های اقتصادی و ضرورت مهم حمایت از تولید و اشتغال یاد کرد و گفت: غفلت از این مساله موجب می شود که دیگر اقدامات در بخش های رونق اقتصادی و حمایت از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان نتایج لازم را نداشته باشند.
وی گفت: باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه مقابله با قاچاق کالا رویکرد مهم مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط قرار گیرد.
هادی ایزدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت گناباد هم از 371 مورد بازرسی از واحدهای کسبی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
شهرستان گناباد با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و قرار داشتن در مسیر استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از مناطق اصلی ترانزیت و انتقال کالای قاچاق به استان خراسان رضوی مطرح است.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده:‌ علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.