* روزنامه خراسان
'تکذیب گمانه ها، اوج گیری تحلیل ها' با روتیتر 'همزمان با بررسی صلاحیت ها بازار شنیده ها، تحلیل ها و مواضع انتخاباتی داغ شد' در جایگاه عنوان نخست این روزنامه نشسته است.
تصویری از اعتراضات مردمی در ترکیه به نتایج همه پرسی عکس نخست این شماره است که با عنوان 'تشکیک در سلامت همه پرسی' همراه شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
' نسخه پیچی برای داروخانه های جعلی ' عنوان نخست این ویژه نامه است .
عکس نخست صفحه اول این ویژه نامه نیز تصویری از یک خانواده مشهدی است که 4 عضو آن ارتشی هستند که با عنوان 'پادگان کوچک آقای سیرجانی و بانو' همراه شده است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه در عنوان صفحه نخست خود به نقل از وزیر امور خارجه در همایش توسعه تجارت ایران و ترکمنستان آورده است: 'بند زنی ظریف بر شکاف عمیق'
تصویری از مردم ترکیه عکس نخست این روزنامه است که با تیتر 'فرار اردوغان با پیروزی لرزان' همراه شده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
' اتفاق نظر اصلاح طلب و اصولگرا بر تغییر مدیریت شهری' عنوانی است که به نقل از رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی منتشر شده است.
تصویری از حاشیه شهر و معضلات و آسیب های موجود در آن در صفحه نخست این روزنامه خودنمایی می کند و توضیح 'دست به یقه با اعتیاد' با آن همراه شده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه در صفحه نخست خود عنوان 'بد عهدی آمریکا را پیش بینی نکرده بودیم!' را برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از تیم کوهنوری آستان قدس در اورست است که با عنوان ' اهتزاز پرچم متبرک آستان قدس رضوی در بیس کمپ اورست' همراه می باشد.

* وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
'تعطیلی آساک دوچرخ ضربه مهلک به اقتصاد قوچان' عنوان نخست صفحه اول این روزنامه است که به نقل از امام جمعه این شهرستان منتشر شده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از نمایشگاه ' مشهد دوست داشتنی' است که ' تبدیل مشهد دوست داشتنی به جریان فرهنگی' به عنوان توضیح آن درج شده است.
7496/6012 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.