قدس آنلاین به نقل از مسئول انجمن عکاسان خراسان رضوی نوشت: عکاسان باید این مجمع را از خود بدانند.
- قیمت حبوبات در بازار نفخ دارد / یکی از شهروندان در گفت و گو با قدس آنلاین گفته است در حالی که در پایان سال گذشته قیمت برنج ایرانی از نوع طارم اعلی 14 هزار تومان بود اکنون همان برنج را با هزار تومان گرانتر باید خریداری کرد.
- رئیس اندیشکده یقین: دولت پشت تریبون حرف ‌های اسلامی می ‌زند ولی آنچه در اجرا دیده می‌شود، مدل‌ دولت ‌های غربی است که این امر تناقض در حرف و عمل بوده و سبب بی‌ اعتمادی می ‌شود.
- تشییع پیکر پروفسور مهدی جلیلی از مفاخر دانشگاه فردوسی مشهد و عضو پیشکسوت هیات علمی این دانشگاه امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

* پایگاه خبری پرستوها:
- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی: گاهی علاوه بر نبود آمار درست برنامه نداریم یا اینکه آمار و برنامه موجود بوده اما بودجه مورد نیاز را در اختیار نداریم. ما هیچ راهی را برای خود بسته نمی ‌بینیم و زمانی که اعتبار دولتی کم باشد از ظرفیت همکاری استفاده می‌ کنیم و سال گذشته وقف مهارت آموزشی را برای اولین بار در کشور شکل دادیم.
- صندوق توسعه ملی تبدیل به خزانه دولت شده است/ به علت برداشت ‌های متعدد دولت ‌ها از صندوق توسعه ملی، این صندوق در عمل به خزانه دولت تبدیل و به سرنوشت حساب ذخیره ارزی دچار شده است.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- باز هم کوهخواری در ارتفاعات مشهد/ مدیریت شهری مانع نشد، کوهخواری در مشهد سر دراز دارد. دادستان مشهد از پرونده جدید در این زمینه خبر داد.
- فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات وظیفه مستقیم دارند/ برگزاری انتخابات سالم در دستور کار است.
- رایزنی گسترده جبهه پیروان خط امام و رهبری برای وفاق و اتحاد اصولگرایان در انتخابات شورای شهر مشهد / الحاق یک تشکل دیگر به این جبهه / انتخاب رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری.
- دغدغه خبرنگار ما و معصومه و دهیار روستای زلزله زده 'الغور' / پنجشنبه هفته گذشته، خانه مطبوعات خراسان و بسیج رسانه در اقدام ارزشمند، عکاسان و خبرنگاران را برای دلجویی از مردمان روستای زلزله زده طی یک سفر کوتاه به مناطق زلزله زده برد. آنچه می خوانید روایتی کوتاه از دغدغه ای بزرگ برای آبادانی روستاست.

* پایگاه خبری صبح توس:
- حجت الاسلام مصباحی مقدم، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی: اصل این موضوع که صادرات و فروش نفت خام افزایش یابد امری معقول و مقبول است ولی نباید با افتخار نسبت به آن صحبت کرد، به طور کلی افزایش فروش نفت خام شق‌ القمر نیست.
- معاون سابق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مجلس شورای اسلامی باید با اصلاح و ترمیم قوانین مناسب به سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی سرعت دهد و نواقص را برطرف کند.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس: توان صادراتی واحدهای تولید پوشاک مستقر در مشهد به علت دامپینگ تولیدکنندگان چینی از بین رفته است.
- ساخت 100 مجتمع رفاهی از مبادی ورودی مرزهای زمینی تا مشهد / به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به زائران، احداث 100 مجتمع رفاهی از مبادی ورودی مرزهای زمینی تا مسیرهای منتهی به مشهد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.