غلامحسین حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح خرداد پارسال در مشهد آغاز شد و طی سه ماه پایانی سال 1395 طبق تفاهمنامه سازمان بهزیستی و دادگستری خراسان رضوی در شش شهرستان دیگر نیز اجرا شده است.
وی این شهرستانها را سبزوار، نیشابور، کاشمر، قوچان، گناباد و تربت حیدریه ذکر و بیان کرد: با توجه به نتایج مثبت و مفید طرح در طول مدت اجرا توسعه آن در همه شهرستانهای استان خراسان رضوی پیگیری شد.
معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: به این منظور همه اقدامات و هماهنگیهای لازم برای اجرای طرح و مراکز مجری انجام شده و با توجه به قرارداد این سازمان با دادگستری استان اجرای طرح امسال در سایر شهرستانها آغاز می شود.
وی گفت: 17 درصد زوجهای متقاضی طلاق توافقی در خراسان رضوی پارسال سازش قطعی کردند و از طلاق منصرف شدند. این میزان که حدود هزار و 150 نفر می شود از تعداد حدود هفت هزار زوج که با تکمیل مراحل پذیرش خدمات مشاوره دریافت کرده اند به سازش قطعی رسیده اند.
طی خرداد تا اسفند ماه پارسال حدود 12 هزار زوج متقاضی طلاق توافقی در مراکز مشاوره مجری طرح خدمات مشاوره به زوجهای متقاضی طلاق توافقی در خراسان رضوی پذیرش شدند.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.