مهدی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در سال گذشته در استان ستاد پایش برای رفع مشکلات و عارضه‌یابی مسائل بخش تولید تشکیل شد و از اهداف آن جبهه‌ای عمل کردن اقشار بسیج بود.

وی تصریح کرد: در این ستاد اقشار بسیج مهندسین، کارگری، صنعت، اصناف، علمی، دانشجویی و کارگری حضور دارند. در ادامه جلسات تشکیل شده از سال گذشته در سال جاری نیز دو جلسه تشکیل شده است.

 رئیس بسیج کارگری خراسان‌رضوی گفت: امسال کارگروه رصد قاچاق کالا نیز به این ستاد اضافه می‌شود که در آن به دنبال شناسایی کالاهای قاچاق و مبادی هستیم که قاچاق صورت می‌گیرد.

یزدانی اظهار داشت: پس از شناسایی کالاها و مبادی، کالاهای قاچاق را شناسایی و مبادی آنها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا از طریق مراجه قضایی پیگیری صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج کارگری همچنین در کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری عضو قوه‌ قضاییه است که این کمیسیون در سال گذشته و سال 94 از تعطیلی 600 واحد تولیدی جلوگیری کرده است.

رئیس بسیج کارگری خراسان‌رضوی با بیان این که این کمیسیون برای نخستین بار در کشور در استان اجرا شد، گفت: از طریق قوه‌ قضاییه نیز از این قوه برای رصد و مبارزه با قاچاق کالا کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619146
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.