به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمیدرضا کریم ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از 100 اکیپ گشت سیار توسط این سازمان تدارک دیده شده که این اکیپ‌ها توانستند بیش از700 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار بدهند. از تعداد واحدهای صنفی مورد بازرسی نزدیک به 590 واحد دارای تخلف بودند که با آنها برخوردهای لازم در محل صورت گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی اشاره و عنوان داشت: بیشتر تخلف‌های صورت گرفته در زمینه‌های حراج خلاف ضوابط، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده که با متخلفین در محل برخورد شده است.

کریم درباره میزان قاچاق کالا در استان خراسان‌رضوی در سال گذشته خاطرنشان کرد: قاچاق کالا در سال 94 نزدیک به 40 درصد بوده که این آمار در سال گذشته با افزایش 9درصدی خود را به 49 درصد رساند.

وی در زمینه پلمب واحدهای صنفی در ایام تعطیلات نیز تصریح کرد: 3 واحد بهداشتی نزدیک به حرم مطهر نیز به دلیل عدم داشتن جواز کسب و با بازرسی ماموران تعزیرات توسط اداره اماکن پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه اداره کل تعزیرات خراسان رضوی در طول سال‌های گذشته توانسته رتبه دوم رسیدگی به شکایات را در کل کشور داشته باشد و امیدوارم امسال هم بتوانیم به این مهم برسیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618703
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.