به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: باید به مهاجری بابت ساختن این تیم خوب، بی‌ادعا و کم هزینه تبریک بگویم. پدیده تیمی است که هم به نحو احسن فوتبال بازی کرد و هم موقعیت گل داشت.

وی در ادامه افزود: ما روزنه‌های آنها را از جناح راست بسته بودیم و محمد ابراهیمی به بهترین شکل این کار را انجام داد. از سوی دیگر از تله‌هایی که در این سمت گذاشتیم، موقعیت ایجاد کردیم. به نظرم همه آنهایی که این بازی را تماشا کردند، از آن لذت بردند. هم ما و هم پدیده لیاقت بردن را داشتیم و این را به خوبی نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: به نظرم ما خوب بازی کردیم، در حالی که از نیم‌فصل دوم تا به این بازی هفت بازیکن‌مان را از دست دادیم. سروش رفیعی در نیم‌فصل از جمع ما رفت، ادینیو را نداشتیم، سعید آقایی، کرار جاسم و چند بازیکن دیگرمان را هم نداشتیم. یک تیم بزرگ اگر یک بازیکنش را نداشته باشد می‌بینید که تا مدت‌ها به مشکل می‌خورد، اما ما با تمام مشکلات و بدون این همه بازیکن اصلی‌مان تا به اینجای فصل تحمل کردیم.

قلعه‌نویی در مورد داوری دیدار پدیده خراسان - تراکتورسازی اظهار داشت: به نظرم داور این بازی یکی از روزهای خوب خودش را پشت سر گذاشت. داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و تحت‌تأثیر جو بازی قرار نگرفت. به نظرم داور قضاوت خوبی در این بازی داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش در چند هفته گذشته در بحران بوده است، تصریح کرد: قبول دارم که تیمم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما ما حداکثر با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول قرار داشتیم و فینالیست جام حذفی هم هستیم. به نظرم به این وضعیت بحران نمی‌گویند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اخباری در دیدار تراکتورسازی مقابل پدیده خاطرنشان کرد: از اخباری بسیار تشکر می‌کنم. او تنها چند هفته دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و بعد از آن باید به تیم خود برگردد، اما با جان و دل در تیم ما کار می‌کند. وجود بازیکنانی مانند اخباری نشان می‌دهد که هنوز ایثار و جوانمردی در فوتبال وجود دارد.

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه تیم تراکتورسازی ضدفوتبال بازی کرده است، عنوان کرد: شما ببینید داور چند دقیقه وقت اضافه گرفته است. ما در این بازی نزدیک به شش موقعیت گل داشتیم و فرصت‌های‌مان بیشتر از پدیده بود. بازیکنان ما فقط دو دقیقه به زمین افتادند. فکر نمی‌کنم به این ضدفوتبال بگویند. بیایید کمی منصف‌تر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع سرخپوشان در پایان فصل به گوش می‌‌رسد، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و تبریز هم مردم بزرگی دارد. هر مربی بزرگی آرزو دارد که در تیم تراکتورسازی مربیگری کند، من که یک مربی کوچکم. خیلی از مربیان خارجی و داخلی دوست دارند در این تیم مربیگری کنند. سه چهار بازی دیگر قرارداد من با تراکتورسازی تمام می‌شود و شاید دیگر اصلاً مرا نخواستند! شاید بگویند کسی را می‌آوریم که انتظارات‌مان را برآورده کند! به هر حال فوتبال همین است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615861
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.