به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه افزود: حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه نقض آشکار قوانین بین المللی است که به بهانه ای واهی انجام شده است
وی اظهار کرد: هدف اصلی امریکا تضعیف جبهه مقاومت در منطقه است زیرا مقاومت مقتدرانه در برابر تجاور صهیونیست ها ایستادگی می کند.
امام جمعه سبزوار گفت:عراق و سوریه پشتیبان جبهه مقاومت هستند و غرب تلاش دارد تا با تضعیف آنها خط اتصال جمهوری اسلامی با حزب الله و نیروهای مقاومت قطع شود.
حجت الاسلام مقیسه افزود: پس از ناکامی غرب در سناریوی برکناری بشار اسد و تجزیه سوریه، امروز تداوم جنگ فرسایشی در منطقه در دستور کار آنها قرار دارد.
وی با اشاره به شمار زیاد ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دست اندرکاران باید در پی اصلاح قانون باشند چرا که بررسی تعداد زیاد صلاحیت ها و مراحل دیگر آن علاوه بر هزینه، زحمات زیادی برای هیات نظارت و شورای نگهبان ایجاد می کند.
وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت و پیوستن ارتش به امام و امت و پشت کردن به رژیم پهلوی امید نظام شاهنشاهی برای بقا را به یاس تبدیل کرد.
فرمانده تیپ 377 امیر شهید پرویز حبرانی نیز در سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه سبزوار گفت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مرهون ولایت فقیه، خون شهدا و حضور مردم در صحنه است.
سرهنگ ستاد رسول صمد پور افزود: تفاوت شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش ها های جهان در اعتلای کلمه لا اله الا الله، محمد رسول الله و پیروی از ولایت فقیه است.
وی اظهار کرد: تمامی تحرکات دشمن در مرزهای کشور رصد می شود و کوچکترین تهدید آنها علیه منافع جمهوری اسلامی با پاسخ محکم نیروهای مسلح مواجه می شود.
فرمانده تیپ 377 امیرشهید پرویز حبرانی اظهار کرد: از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی و عزت جمهوری اسلامی ایران است که نسل جوان و نوجوان باید از ایثاگری های رزمندگان اسلام مطلع شود و انتقال این ارزشها به جوانان وظیفه ای همه مسئولان و مردم است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
7499/8145/6012خبرنگار:حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.