ژوزه میگوئل تکسیرا عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پدیده در مشهد افزود: پنج پیروزی پی در پی تیم فوتبال پدیده باعث شده در بهترین شرایط این تیم با آن روبرو شویم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال پدیده بسیار خوب عمل پرس را انجام می دهد اما تلاش تراکتورسازی بر این است که با پیروزی مشهد را ترک کند.
مربی تیم تراکتورسازی گفت: نتایج هفته های اخیر تراکتورسازی قابل قبول نبوده با این وجود هیچ اولتیماتومی از سوی مدیران باشگاه به کادر فنی تیم داده نشده است.
وی افزود: شایعات اولتیماتوم را مخالفان تواکتورسازی که نمی توانند پیشرفت این تیم را مشاهده کنند مطرح می کنند و همه اینها در حالی است که تراکتورسازی را به فینال جام حذفی رسانده ایم و بدون شک مدیران باشگاه به نتایج چند بازی اخیر نگاه نمی کنند.
او ادامه داد: جاسم کرار و لوسیانو ادینیو بازیکنان مصدوم تراکتورسازی هستند که در بازی مقابل پدیده مشهد نمی توانند بازی کنند.
مربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز گفت: شکست ناپذیری این تیم در مقابل تراکتورسازی تبریز باعث شده جو مثبت و روانی خوبی بر تیم فوتبال پدیده مشهد حاکم باشد.
حسین بادامکی افزود: البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و نمی توان برای بازی روز جمعه نیز خود را از هم اکنون پیروز میدان بدانیم و با توجه به سرمربی و کادر فنی باتجربه ای که دارد بازی سختی مقابل تراکتورسازی تبریز داریم.
وی ادامه داد: ابتدای فصل پیش بینی رتبه 6 را برای تیم پدیده مشهد در نظر داشتیم و با توجه به بازیهای باقی مانده امیدواریم به این رتبه و حتی کسب سهمیه آسیایی دست یابیم.
تیمهای فوتبال پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه 25 فروردین جاری در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف یکدیگر می روند.
7507/7495/1858
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.