تابناک نوشت : آیت ا... علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به همراه سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و هیئت همراه از مناطق زلزله زده سفیدسنگ فریمان بازدید کردند.
در این بازدید رسمی ، دهیار روستا و مسئول بهداشت روستا خسرودوست به بیان مشکلات روستاییان حادثه دیده پرداختند و کمبود حمام، سرویس بهداشتی و ماشین یخچال دار را از جمله مشکلات اهالی بیان کردند که مقرر شد به زودی این مشکلات توسط مسئولان مربوطه رفع شود.
هشدار آرمان خواهان واقع بین نسبت به تکثر کاندیداها: جبهه آرمان خواهان واقع بین با صدوربیانیه انتخاباتی شماره 2 خود نسبت به تکثر کاندیداها و هرگونه رقابت درون جریانی به شدت هشدار داد، ازدیگر اخبار برجسته تابناک است.

*پایگاه خبری صبح توس:
- نماینده مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات در حمص سوریه: یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های آمریکا و کشورهایی مثل عربستان و ترکیه در ایجاد فتنه در سوریه و عراق، امنیت بخشیدن به اسرائیل است

*پایگاه خبری پرستوها:
- مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی: موانع قانونی بر سر راه اشتغال زایی بسیار است اما در این مسیردلسرد نشدیم و با همکاری مدیران انقلابی اتاق فکر مشترکی را تشکیل داده ایم.

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- نابودی کامل باغات انار بردسکن/85 درصد درختان انجیر از بین رفتند: درپی سرمازدگی آذرماه سال قبل به 100 درصد باغات انجیر و بیش از 85 درصد باغات انار شهرستان خسارت وارد شد که باغداران نسبت به کف بُر کردن آنها اقدام کردند و در حال حاضر اقتصاد بسیاری از خانواده های روستایی متزلزل شده است.
- کشتی با چوخه«ریواده» در گود بی توجهی: کشتی با چوخه روستای ریواده بخش هلالی جغتای 25 دوره است که با همت کشاورزان این روستا و در سایه غفلت مسؤولان برگزار می شود و بدون سر و سامان پیگیری می شود.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.