به گزارش روز یکشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ محمد بوستانی افزود: بامداد امروز یکی از تیم های گشتی پلیس در محدوده خیابان شهید رستمی مشهد به 2 جوان موتورسوار که در حال بازکردن در یک دستگاه خودرو سواری بودند مشکوک شد.
وی اظهار کرد: این 2 نفر به محض مشاهده تیم گشت پلیس از محل متواری شدند و ماموران نیز به تعقیب آنها پرداختند.
وی گفت: موتورسواران پس از تعقیب و گریز و هشدارهای مکرر پلیس با شلیک گلوله مامورین متوقف شدند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ترک نشین موتورسیکلت از ناحیه پا زخمی و به بیمارستان منتقل شد و در بازرسی از متهمان پنج عدد شاه کلید، پنج عدد سکه قدیمی و تعدادی ابزار سرقت کشف شد.
وی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، افزود: تحقیقات برای کشف سرقتهای احتمالی آنان ادامه دارد.

* دستگیری 2 سارق کارتن خواب با 100 فقره سرقت
براساس گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری 2 سارق کارتن خواب با 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: دیروز یکی از تیم های کلانتری 15 سناباد در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده خیابان تورج به 2 سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شد.
سرهنگ بوستانی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده خودرو پلیس متواری شد که تیم گشت پس از تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کرد.
وی اظهار کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت و کارتن خواب هستند در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرم شدند ولی در چند مرحله بازجویی های علمی پلیس به 100 فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.