* روزنامه خراسان
این روزنامه عنوان 'واکنش به خروج شرکت های سود ده از سهام عدالت' را برای صفحه نخست خود برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از شخصیت های حوزه ورزش، سیاست و اقتصاد کشور است که به نقل از هر یک از آنان مطالبی به همراه عکس ها منتشر شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان نخست این ویژه نامه به نقل از یکی از نمایندگان مجلس 'پرونده تخلف شرکت گاز روی میز کمیسیون اصل 90' منتشر شده است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز به تصویری از بیمارستان 320 تختخوابی گناباد و اعلام خبر بهره برداری از این پروژه اختصاص یافته است.

* شهرآرا
این روزنامه عنوان صفحه نخست خود را 'ورشکسته ها بیشتر سود می دهند' را به عنوان هشدار رئیس کل بانک مرکزی درباره پرداخت بهره های بالا از سوی بانک های زیان ده برای به تعویق انداختن مشکلات انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از آشوب و بی نظمی در خیابانهای شهر مشهد اختصاص دارد که با گزارشی در خصوص زیرساختهای مشهد در مواجهه با بحران و با تیتر 'بحران بی اطلاعی و بی توجهی' منتشر شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه 'پرونده میزان تا پایان فروردین بسته می شود' را به عنوان تیتر نخست خود انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز تصویری تزئینی از یک کودک است که با عنوان گزارشی 'ما را در مهدها جدی بگیرید!' در خصوص بایدها در مهدهای کودک همراه شده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز عنوان نخست خود را در زمینه دست های پنهان در حمله شیمیایی سوریه با عنوان 'کلاه سفیدها قاتل کودکان سوری در حمله شیمیایی' انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه به تصویری از یک نمایشگاه پوشاک بانوان اختصاص دارد که با عنوان 'مهر درخشان 2، جایی برای خودباوری' منتشر شده است.

* وی‍ژه نامه استانی قدس
'منتفی شدن انتقال آب از دریای عمان به خراسان شایعه است' به نقل از وزیر نیرو تیتر نخست این ویژه نامه استانی است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی مشهد اختصاص دارد که با عنوان 'افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد همچنان در هاله ای از ابهام' همراه است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.