به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حسن کریمدادی اظهار داشت: روز دوشنبه 21 فروردین ماه همزمان با نماز ظهر و عصر جشن «پدران آسمانی» در حسینیه گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا‌(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن با همکاری هیئت رهروان روح‌الله با حضور 2 هزار نفر از شهروندان و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: در این مراسم ضمن تجلیل از جایگاه شامخ شهدا و خانواده‌های آنان، برنامه‌های متنوع دیگری نیز اجرا می‌شود.

کریمدادی با بیان اینکه هر ساله این جشن به مناسبت ولادت امام علی(ع) برگزار می‌شود، افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته برگزاری این برنامه از سوی نهادهای فوق در برنامه کاری قرار دارد تا بار دیگر فرزندان شهدا روز پدر را در کنار هم جشن بگیرند.

وی عنوان کرد: برپایی این جشن در سال‌های گذشته از نقاط مثبت و منفی برخوردار بوده به همین دلیل هر ساله بعد از پایان مراسم اعضای ستاد با بررسی کردن نقاط کیفی و کمی جشن یاد شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تلاش می‌کنند تا بتوانند در سال آینده کیفیت برگزاری آن را ارتقا دهند.

ایستگاه مفتح قطار شهری خرداد ماه امسال وارد مدار می‌شود

کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد اظهار داشت: پس از افتتاح فاز اول خط2 قطارشهری در بهمن ماه سال گذشته، از ایستگاه مفتح به صورت ایستگاه گذری استفاده می‌شد اما با تکمیل مراحل احداث، تلاش می‌‌شود خردادماه امسال این ایستگاه نیز وارد مدار شود.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر فاز یک خط 2 قطارشهری ایستگاه افتتاح نشده‌ای نداریم، بیان کرد: تمام مسیر یاد شده هم اکنون مورد بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد عنوان کرد: پس از افتتاح آخرین ایستگاه باقی مانده فاز یک خط 2، تلاش‌ها بر احداث ایستگاه و تونل فاز دو این خط در میدان سعدی و شریعتی متمرکز می‌شود.

کیامرز با اشاره به فعالیت ایستگاه راه‌آهن و شهدا، افزود: ضلع غربی 2 ایستگاه شهدا و راه‌آهن نیز به زودی تکمیل می‌شود و مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد.

پروژه امیریه محرکی برای توسعه منطقه 12 مشهد است

محمدهادی محمدی مقدم مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد اظهار داشت: پروژه مشارکتی امیریه با مشارکت و همکاری بخش خصوصی در راستای توسعه همه جانبه شهر، تحقق اهداف کلان توسعه شهری و همچنین ایجاد منابع درآمدی پایدار و در جهت افزایش رونق در فضای کسب و کار در زمینی به مساحت تقریبی 27 هزار و 500 مترمربع با سرمایه‌گذاری 156 میلیارد و 649 میلیون تومان در بولوار امیریه منطقه 12 مشهد اجرا می‌شود.

وی درباره کاربری‌های این پروژه بیان کرد: این پروژه با کاربری مسکونی، تجاری، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی، تاریخی، پارکینگ در 560 واحد و بازیربنای کل 92 هزار مترمربعی ساخته می‌شود، این پروژه در 9 طبقه احداث می‌شود که دارای 2 طبقه منفی و 6 طبقه مثبت است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: سهم الشرکه شهرداری در این پروژه 20 درصد و سهم الشرکه سرمایه‌گذار 80 درصد است، افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه بالغ بر 1560 میلیارد ریال است که این حجم از سرمایه‌گذاری می‌تواند به عنوان یک محرک توسعه برای منطقه 12 شهرداری باشد.

محمدی‌مقدم تصریح کرد: این پروژه شامل 108 واحد مسکونی به مساحت 13 هزار متر مربع، 27 هزار و 300 متر مربع پارکینگ، 339 واحد تجاری به مساحت 23 هزار و 400 متر مربع، 13 هزار متر مربع کاربری ورزشی، 13 هزار متر مربع کاربری بهداشتی و همچنین دو هزار و 200 متر مربع نیز کاربری فرهنگی، هنری و تاریخی است.

وی درباره مراحل تصویب این پروژه گفت: با لایحه این پروژه در کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای شهر موافقت شده و برای تصویب و تایید نهایی لایحه به صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس فرستاده شده است که پس از تصویب ابلاغ می‌شود.‎

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608597
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.