به گزارش ایرنا، فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان که در فصل گذشته به صورت معجزه آسایی این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد در هفته نهم از سمت خود استعفا داد و در شرایطی مشهد را ترک کرد که از 9 بازی صاحب 9 امتیاز شده بود و تیم سیاه جامگان در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار داشت.
خداداد عزیزی هم که بعد از کاظمی به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان معرفی شد نتوانست نتایج درخشانی کسب کند بطوری که این تیم در همین مدت از 13 بازی تنها هشت امتیاز کسب کرد. در نهایت عزیزی هم با کسب یک برد، پنج مساوی و هفت باخت از سمت خود استعفا داد.
قبول سرمربیگری تیمی که در شرایط سقوط قرار دارد و با شرایط بد مالی به شدت دست و پنجه نرم می کند بسیار سخت و دشوار است اما این بار اکبر میثاقیان سرمربیگری این تیم را پذیرفت.
تیم سیاه جامگان با اکبر میثاقیان شرایط متفاوتی را تجربه کرد و تاکنون توانسته یک برد و چهار تساوی را در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کسب کند. سیاه جامگان هفته پیش توانست پس از 12 هفته یک پیروزی مقابل استقلال خوزستان بدست آورد.
میثاقیان در پنج دیداری که هدایت سیاه جامگان را بر عهده داشته شکستی متحمل نشده تا از این نظر بهترین عملکرد این تیم مشهدی را در لیگ شانزدهم شاهد باشیم.
تیم سیاه جامگان در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیمهای صنعت نفت آبادان، پیکان تهران، ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران می رود.
رقیب اصلی سیاه جامگان برای فرار از سقوط، تیم صبای قم است که توانست هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر تراکتورسازی تبریز را مغلوب کند. این تیم نیز در ادامه لیگ برتر به مصاف تیمهای استقلال تهران، سپاهان اصفهان، نفت تهران و استقلال خوزستان می رود.
به نظر می رسد اگر سیاه جامگان با همین روند در چهار بازی آتی به میدان برود با توجه به اینکه بازیهای صبای قم سخت و دشوار است می تواند امید بسیار زیادی برای بقا در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.
تیم سیاه جامگان باید تمام بازیهای خود را با امتیاز از زمین خارج شود و منتظر لغزش تیم صبای قم مقابل رقبای خود باشد.
تیم سیاه جامگان مشهد هم اکنون با 23 امتیاز در رده پانزدهم و تیم صبای قم نیز با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاه
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.