مهدی روزبهانه جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 85 دوچرخه سوار از سراسر استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هفته جوان و روز سلامتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران پس از طی مسافت 20 کیلومتری آزادراه کنارگذر شمالی شهر مشهد به کار خود پایان دادند.
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در رده پیشکسوتان بالای 45 سال علی آرامی از تیم ب خراسان ، حسن خدیوزاده از تیم کلاسیک ایرانیان و جمال علیزاده از باشگاه آسمان آبی توانستند به عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت ها دست پیدا کنند.
روزبهانه تصریح کرد: در رده بزرگسالان نیز کیوان رکانی از باشگاه آریا، کمال رازی از باشگاه امیدنیا و سجاد کوکبی از باشگاه آریای مشهد توانستند مقام اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کنند.
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در رده جوانان، سجاد دولتمند از باشگاه کلاسیک ایران و مهدی برومند و حمید بذری از باشگاه آسمان آبی مشهد و در رده نوجوانان نیز سینا غلامی از آسمان آبی، سهیل عشقی از باشگاه خیام نیشابور و امیر فرخی از باشگاه آسمان آبی مشهد، صاحب رتبه های اول تا سوم شناخته شدند.
هم اکنون 250 دوچرخه سوار به صورت سازمان یافته در خراسان رضوی فعالیت دارند که 70 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.