عباس مهری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه آبرسانی در فریمان، سفیدسنگ، قلندرآباد، تربت جام و سرخس که شهرهای تاثیرپذیر از زلزله شش ریشتری دیروز هستند هیچ مشکلی ندارد و هم اینک آب کاملا سالم از طریق شبکه آبرسانی در اختیار مردم قرار دارد.
وی به آماده باش اتاق بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: برای آمادگی در مقابل حوادث احتمالی، نیروهای شرکت در تمامی شهرهای استان در حال آماده باش هستند.
معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تعداد شش تانکر آبرسانی آماده استفاده است تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.
وی گفت: همچنین تستهای آزمایشگاهی روی آب شرب شهرهای متاثر از زلزله انجام شده و کیفیت آب کاملا مورد تایید و بالاست.
ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان 6 میلیون نفری خراسان رضوی آبرسانی به 73 شهر به جز کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد است. جمعیت زیر پوشش شبکه آبرسانی در این شهرها یک میلیون و 750 هزار نفر است که آب آشامیدنی آنها از طریق 450 حلقه چاه تامین می شود.
زلزله شش ریشتری پیش از ظهر چهارشنبه 16 فروردین جاری که کانون آن سفیدسنگ شهرستان فریمان در 100 کیلومتری جنوب شرق مشهد بود ظرف 24 ساعت گذشته افزون بر 270 پس لرزه داشته که شدت 80 مورد آن بیش از سه ریشتر بوده است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.