به گزارش ایرنا به نقل از پلیس فتا در روز پنجشنبه، سرهنگ جواد جهانشیری افزود: با شکایت یک زائر و تبعه غیر ایرانی مبنی بر سرقت و برداشت غیرمجاز 220 میلیون ریال از حساب وی، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: علاوه بر شکایت صورت گرفته، شاکی دیگری نیز درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر اشتباه در انتقال وجه و واریز مبلغ 30 میلیون ریال به حساب شخص دیگر داشت که با هماهنگی قضایی، حساب فردی که وجه به حساب وی منتقل شده بود مسدود و برای اخذ اظهارات به پلیس فتا فراخوانده شد.
جهانشیری ادامه داد: فردی که مبلغ 30 میلیون ریال اشتباهی به حسابش واریز شده بود نیز گفته بود که یک سال پیش کارت عابر بانکی‌اش توسط افرادی ناشناس سرقت و مبلغ هشت میلیون ریال از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به ادله ارائه شده از سوی شاکی، مشخص شد که سارقان از حساب این فرد به عنوان حساب واسط و برای پولشویی و رد گم کنی استفاده می کرده‌اند.
جهانشیری با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 متهم در این خصوص افزود: طبق اعتراف متهمان، آنان افراد را در مقابل دستگاه خودپرداز بانکی شناسایی و کارت آنها را سرقت می کردند.
وی گفت : تحقیقات در خصوص تعداد و میزان دقیق وجوه سرقتی این افراد از حساب شهروندان ادامه دارد .
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.