به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از ابتدا تمایل چندانی برای حضور در تیم سیاه جامگان نداشتم زیرا معتقد بودم بقا برای سیاه جامگان بسیار سخت و دشوار است اما در شرایط فعلی این تیم از شانس بسیار زیاد برخوردار است.
وی با بیان اینکه باشگاه سیاه جامگان تلاش کرد شرایط مناسبی برای بازیکنان تیم فراهم کند، اظهار کرد: باقی ماندن تیم سیاه جامگان در لیگ برتر باعث خوشحالی مردم خراسان رضوی می شود و می تواند به رشد و توسعه فوتبال این استان کمک کند.
وی گفت: بازی با تیم استقلال خوزستان به دلیل بهره مندی این تیم از بازیکنان خوب، سخت و دشوار است.
میثاقیان به کمبودهایی که سیاه جامگان در پست های مختلف با آن مواجه است اشاره کرد و افزود: گل هایی که تیم سیاه جامگان دریافت کرده به دلیل فشاری است که به روی بازیکنان وارد شده است.
وی با بیان اینکه بازیکنان نیمکت نشین سیاه جامگان به دلیل آسیب دیدگی از آمادگی کافی برخوردار نیستند، اظهار کرد: با همه شرایط سخت که در تیم حاکم است روند بازی های تیم سیاه جامگان عالی بوده و تا کنون توانسته است تیم های قدرتمندی را متوقف کند.
وی در باره غیبت میلاد میداوودی در باشگاه سیاه جامگان نیز گفت: میداوودی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و کادر فنی از شرایط وی اطلاعی ندارد.
سرمربی تیم سیاه جامگان با بیان اینکه حمایت هواداران می تواند زمینه موفقیت این تیم را فراهم کند، افزود: هواداران این باشگاه بهترین همراهان این تیم بوده اند که در شرایط سخت و دشوار سیاه جامگان را همراهی کرده اند.
وی به آمادگی حسین بادامکی نیز اشاره کرد و گفت: این بازیکن از آمادگی بسیار مناسبی برخوردار است و در تمام بازی ها برای موفقیت تیم تلاش می کند.

* وضعیت مالی تیم استقلال خوزستان مناسب نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در این نشست گفت: بازی فردا با سیاه جامگان برای هر 2 تیم از حساسیت های بسیار برخوردار است و هر 2 تیم برای پیروزی به میدان می روند.
سیروس پورموسوی با بیان اینکه استقلال خوزستان به دنبال کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر است، افزود: عقیل کعبی و آرش افشین به دلیل محرومیت در بازی فردا مقابل سیاه جامگان حضور نخواهند داشت.
وی اظهار کرد: وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان به هیچ وجه مناسب نیست و هنوز بازیکنان در شرایط سخت و دشوار به سر می برند.
وی گفت: بعد از بازی مقابل سیاه جامگان باید در جام باشگاه های آسیا به رقابت بپردازیم و این موضوع فشار بسیار به بازیکنان تیم وارد می کند.
تیم سیاه جامگان از ساعت 16 روز چهارشنبه 16 فروردین ماه در مشهد به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود.
این تیم هم اکنون با 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و از گزینه های اصلی سقوط به دسته یک فوتبال کشور است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.