سید ابوالفضل حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:محور باغچه - تربت حیدریه و بالعکس که به علت بارش برف ، کولاک شدید و عدم دید کافی ساعت 22:30 دوشنبه شب مسدود اعلام شده بود، با مساعد شدن نسبی اوضاع جوی ، تلاش عوامل راهداری و پلیس راه یک ساعت بعد بازگشایی شد.
وی اضافه کرد:‌ بارش برف در محورهای حوزه شهرستانهای قوچان، فریمان ، زاوه ، طرقبه شاندیز ومحور سرخس - مشهد (گردنه مزداوند) گزارش شده است.
وی با بیان اینکه حوزه شهرستانهای مشهد، سرخس و جغتای نیز شاهد بارش باران است، اظهار کرد: هم اکنون شهرستان کلات و محورهای بردسکن -سبزوار ، تربت جام - صالح آباد ( گردنه بنی تاک ) و درگز- قوچان (گردنه تیوان ) نیز مه گرفته اند.
حسینی گفت: آسمان سایر نقاط استان تمام ابری است ولی همه جاده های استان باز و ترافیک در کلیه محورها به صورت عادی و روان در جریان است .
وی یادآور شد:رانندگان می توانند با تلفن های 33411000 و 141 اطلاعات لازم در خصوص مسیرهای مسافرتی خود را از مرکز مدیریت راهها دریافت کنند.
چهارم فروردین ماه جاری مه غلیظ و کاهش دید در محور باغچه - مشهد منجر به بروز سانحه رانندگی شد که در آن دهها دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.
خراسان رضوی دارای حدود 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان دارای 51 گردنه در راههای شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.