اکبر میثاقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: می توانستیم سه امتیاز بازی مقابل نفت تهران را بدست آوریم اما متاسفانه نتیجه بازی در دقایق پایانی تغییر کرد.
وی با اشاره به اینکه بازی های تیم سیاه جامگان در ادامه لیگ برتر سخت و دشوار است، خاطر نشان کرد: در بازی های اخیر این تیم توانسته نمایش خوبی را داشته باشد ولیکن میتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه در برخی پست ها این تیم با کمبود نفرات مواجه است، تصریح کرد: این موضوع در جریان بازی باعث می شود که نتوانیم در برخی مواقع نتیجه لازم را حفظ کنیم.
میثاقیان یادآور شد: تلاش کردیم تا روحیه برد در تیم سیاه جامگان افزایش یابد و این موضوع باعث شده بازیکنان تا آخرین لحظه برای کسب سه امتیاز مبارزه کنند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با تمام قوا در بازیهای باقی مانده به میدان خواهیم رفت تا حداکثر امتیازات را کسب کنیم.
میثاقیان با اشاره به اینکه روحیه بازیکنان و کادرفنی تیم مناسب است، گفت: بازی بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان نیز سخت و دشوار است اما برای برد و کسب سه امتیاز بازی به میدان می رویم.
وی خاطر نشان کرد: سیاه جامگان لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد و همه اهالی فوتبال خراسان رضوی برای این موضوع باید تلاش کنند.
سیاه جامگان از ساعت 16 روز چهارشنبه 16 فروردین ماه جاری در مشهد به مصاف استقلال خوزستان می رود.
این تیم هم اکنون با 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و از گزینه های اصلی سقوط به دسته یک فوتبال کشور است.
خبرنگار:توحید آرش نیا**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
7498/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.