حسین مقصودی روز یکشنبه همزمان با روز طبیعت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش احترام به طبیعت و کم کردن آلودگی های محیط زیست را در پی دارد و مردم با پیوستن به آن به دستگاههای متولی امر نظافت و حفاظت محیط زیست کمک کنند.
وی تحقق کامل اهداف این پویش را نیازمند فرهنگ سازی دانست و اظهار کرد: باید باید نگاه خانواده ها و مردم در حفظ طبیعت از جلوی در اتاق و خانه آغاز شود و به کوچه، خیابان، محله، شهر و طبیعت گسترش یابد.
وی ادامه داد: خانه تمیز فرزند سالم و بهداشت فردی سالم را در پی دارد و گسترش این نگاه به طبیعت منجر به جامعه سالم و طبیعتی پاکیزه و عاری از آلودگی می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بحران کمبود آب و آلودگی محیط زیست یک خطر جدی است، بنابر این مدیران، نخبگان و سمن ها باید با کار عملیاتی برای حفاظت از طبیعت و شهر خود اقدام کنند.
مقصودی اظهار کرد: در روز طبیعت همگان به عنوان یک مسئولیت اجتماعی از ریختن زباله در دامن طبیعت خودداری کنند تا محیط زیست آسیب کمتری ببیند.
پویش نه به ریختن زباله به منظور فرهنگ سازی و جلوگیری از تخریب محیط زیست از اواخر سال گذشته در دستور کار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/ 7499/6012خبرنگار:حمیدلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.