افشین تحفه گر، پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 25 اثر هنری عکاسی از ٦ عکاس از اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر مشهد مورد توجه هیات داوری دومین نمایشگاه بین المللی هنر عکاسی 'اونیکس' کشور رومانی قرار گرفته و به این نمایشگاه راه یافته بود.
وی این آثار را متعلق به ندا صیامی، معین کاظمی، مهدی پورعبادی، ابراهیم بهرامی، قدیر، قاری و شیدا یزدانی عنوان کرد و افزود: از این میان عکسی با عنوان «اشتیاق» از ندا صیامی موفق به دریافت لوح افتخار 'ONYX Honorable Mentions' این نمایشگاه شد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: این نمایشگاه توسط انجمن عکاسی رومانی و با حمایت انجمن عکاسی آمریکا پی.اس.آ، انجمن بین المللی تصویر آی.سی.اس و اتحادیه جهانی عکاسی جی.پی.یو سازمان دهی و برگزار می شود.
تحفه گر با اشاره به اینکه آثار برگزیده این نمایشگاه، اردیبهشت امسال در خانه فرهنگ کامپینای رومانی در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: طبق آمار ارائه شده توسط دبیرخانه این جشنواره، پنج هزار و 429 اثر از 423 عکاس از 59 کشور در این رقابت بین المللی شرکت داشته اند.
خبر و عکسهای برگزیده این نمایشگاه در سایت جشنواره به نشانی http://www.campinaexhibitions.net/onyx/results منتشر شده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.