محمد حسن اصولی صفار روز دوشنبه در حاشیه ملاقات با مصدومان و مجروحان این تصادف زنجیره ای در بیمارستانهای امدادی، آیت الله طالقانی و شهید هاشمی نژاد مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقیقات این پرونده در حال انجام است و اظهارات مصدومان، مجروحان و افرادی که در صحنه تصادف حاضر بوده اند گرفته شده است.
وی اظهار کرد: مدارک لازم برای رسیدگی به این پرونده جمع آوری شده و به زودی در این زمینه تصمیم گیری می شود.
وی گفت: افرادی که در این تصادف زنجیره ای متحمل صدمه بدنی شده و شکایت دارند می توانند به شعبه 410دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در بولوار وحدت، نبش وحدت 12 مراجعه کنند.
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه 50 نفر در بیمارستان امدادی، 21 نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی، 10 نفر در بیمارستان شهید هاشمی نژاد و سه نفر نیز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری شدند.
رضا وفایی نژاد افزود: هم اکنون هشت نفر در بیمارستان امدادی، 2 نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی و یک نفر در بیمارستان شهید هاشمی نژاد بستری می باشند و بقیه مجروحان و مصدومان این تصادف مرخص شده اند.
مجروحان حادثه تصادف زنجیره ای در اظهارات خود به بازپرس شعبه 410 دادسرای مشهد گفتند: هیچگونه علائم هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادف یا مه گرفتگی در مسیر آزادراه مشاهده نکرده و فقط در ورودی آزاد راه به آنها گفته شد که مسیر دارای مه گرفتگی است.
آنان افزودند: با توجه به مه گرفتگی شدید امکان سرعت غیر مجاز وجود نداشته و با سرعت مطمئنه در حال حرکت بودند.
عصر جمعه چهارم فروردین ماه در پی وقوع تصادف زنجیره ای در آزاد راه شهید شوشتری مشهد حدود 41 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مرگ یک کودک و مجروح شدن حدود 84 نفر شد.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.