رمضانعلی سبحانی فر روز یکشنبه در بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار افزود: در انتخابات الکترونیکی، رعایت حقوق افراد مطرح است که باید با دقت کامل انجام شود.
وی اظهار کرد: برای اجرای الکترونیکی انتخابات باید اعتماد و اطمینان کامل مردم جلب شود و نظر شورای نگهبان در این باره نیز جلب اعتماد عمومی است.
وی گفت: آنچه باید مورد توجه تمام نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد، اخلاق تبلیغاتی است و این افراد باید به دور از اخلاق غیر حرفه ای، توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار دهند تا مردم براساس آن انتخاب خود را انجام دهند.
سبحانی فر ادامه داد: فصل الخطاب، قانون است و رقابت ها باید سازنده باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده ای از تبلیغات در فضای مجازی است، افرادی که در این فضا اخلاق غیر حرفه ای داشته و با حیثیت رقبای خود بازی کنند، شناسایی و با آنها برخورد جدی می شود.
وی گفت: افرادی هم که زودتر از موعد مقرر به تبلیغات انتخاباتی بپردازند به هیات های نظارت و در برخی موارد نیز به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار برای برخورد جدی تر با متخلفین وجود دارد اما مجازات های در نظر گرفته شده بازدارندگی لازم را ندارد که در سال جاری این طرح در مجلس پیگیری می شود.
وی اظهار کرد: مردم باید با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات محلی و ملی چشم طمع دشمنان این را کور کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بزنند.

* تقویت ابزارهای نظارتی در انتخابات اعتماد عمومی را به دنبال دارد
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: تقویت ابزارهای نظارتی در انتخابات افزایش اعتماد عمومی و حس امانتداری را به دنبال دارد.
احمد برادران افزود: دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای قانون و بی طرفی هستند و در صورت مشاهده استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزد خاص، برخورد جدی با آن صورت می گیرد.
مرکز شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.