علی حسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام نتیجه فعالیت بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اول اسفند گذشته تا امروز دوم فروردین بوده است.
وی ادامه داد: در این مدت 48 هزار و 800 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستانهای خراسان رضوی مورد بازدید قرار گرفت و در این ارتباط تاکنون هزار و 313 پرونده متخلف به دادگاه معرفی شده و 178 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در خراسان رضوی تعطیل شده اند.
مدیر گروه بهداشت محیط حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد نمونه برداری از هزار و 158 مورد مواد غذایی، هزار و 766 آزمایش میکروبی آب شرب و استخر و انجام 19 هزار و 460 کلرسنجی آب را از دیگر فعالیتهای گروههای طرح بسیج سلامت نوروزی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه اعلام کرد.
وی گفت: ظرف این مدت هزار و 570 مورد شکایت به سامانه 190 دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه سال شده است.
حسنی تعداد گروههای فعال در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را 124 تیم با 331 بازرس و ناظر ذکر و بیان کرد: هم اکنون 138 هزار مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی فعال هستند.
اجرای 'طرح بسیج سلامت نوروزی' همزمان با سراسر کشور از اول اسفند 95 در مراکز بهداشتی درمانی مشهد و دیگر شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شده و تا 15 فروردین جاری ادامه دارد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.