سیدابوالفضل حسینی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهار روز نخست تعطیلات دوربین های ثبت سرعت در طول سه محور اصلی مشهد - قوچان، مشهد - تربت حیدریه و نیز مشهد- سرخس، 978 هزار تردد به ثبت رسانده اند که از این تعداد بیش از سه هزار و 750 مورد سرعت غیرمجاز داشته اند.
وی گفت: از تخلفات انجام شده یک هزار و 500 مورد آن سرعت غیرمجاز لحظه ای بوده که به طور متوسط روزانه 375 تخلف از این نوع در ایام مزبور در جاده های استان ثبت شده است.
وی عنوان کرد: همچنین 2 هزار و 254 مورد تخلف سرعت متوسط در این روزها توسط دوربین های جاده ای ثبت شده که به طور متوسط روزانه 563 تخلف می شود.
حسینی با بیان اینکه در این ایام ترددهای ورودی به استان و مشهد نیز توسط دوربین های تردد شمار به ثبت رسیده، گفت: از 25 اسفندماه تا کنون در مجموع 213 هزار و 211 تردد ورودی به خراسان رضوی ثبت شده که نسبت به سال قبل در همین زمان رشدی پنج درصدی دارد.
وی عنوان کرد: حجم ترددهای ورودی به مشهد الرضا (ع) هم در این ایام بیش از 16 درصد رشد نشان می دهد.
به گفته وی، تا کنون بیش از 322 هزار تردد در محورهای ورودی مشهد ثبت شده که این رقم در سال گذشته در این ایام 276 هزار و 600 مورد بوده است.
خراسان رضوی نوروز پارسال میزبان هشت میلیون مسافر بود که امسال پیش بینی ها حاکی از رشد حدود 10 درصدی این رقم است و پیش بینی می شود این استان پذیرای 11 میلیون زائر و مسافر نوروزی باشد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.