حسین شرافتی راد، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تشویق به خرید و مصرف کالای ایرانی و بومی یکی از راههای تحقق خواست رهبر معظم انقلاب در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است و رونق اشتغال و اقتصاد کشور را درپی خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در این راه یکی از اساسی ترین اقداماتی که باید توسط مردم صورت گیرد، مصرف کالای تولید داخل به جای نمونه های خارجی است.
وی گفت: فرهنگ سازی در میان مردم برای استقبال از کالای ایرانی و تولید کنندگان، برای افزایش کیفیت تولیدات و ایجاد اعتماد در مصرف کننده در راستای عمل به منویات رهبری ضروری است.
فرماندار تایباد با تمجید از پویش 'عید ایرانی با کالای ایرانی' و رفتن فضای رسانه ای کشور به این سمت و سو افزود: این حرکت و اقدامی عالی است که نقشی موثر در تشویق جامعه به منظور مشارکت در حمایت از اقتصاد داخلی و کمک به ارزش افزوده و تولیدات کشور دارد.
شرافتی راد ادامه داد: هر ایرانی باید بر روی استفاده از کالای داخلی نگاه ویژه ای داشته باشد و به طور قطع مصرف کالای ایرانی باعث پویایی اقتصاد کشور، رونق اشتغال، شکوفایی تولید ملی، افزایش صادرات و جلوگیری از تعطیلی صنایع و کارخانه ها خواهد شد.
وی در عین حال بر ضرورت بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در این مسیر اقدامات خوبی انجام داده، اما هر ایرانی در این راستا وظیفه دارد و تولید کنندگان داخلی نیز باید با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت؛ رغبت مردم را برای خرید تولیدات داخلی برانگیزند.
شهرستان 117 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7494
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.