سید حمید جوادی روز چهارشنب در جمع خبرنگاران افزود: برای تنظیم بازار در این ایام یک هزار و 700 تن سیب و بیش از چهار هزار تن پرتقال تامین شده که هم اکنون در حال حمل به استان و ذخیره سازی است.
وی اظهار کرد: قیمت هر کیلو سیب طرح تنظیم بازار بر اساس نرخ مصوب 35 هزار ریال، هر کیلو پرتقال شمال 25 هزار ریال و هر کیلو پرتقال جنوب (وانسیا) 39 هزار ریال تعیین شده است.
وی با بیان اینکه توزیع میوه طرح تنظیم بازار در استان از 25 اسفند ماه آغاز شده است گفت: این طرح در 38 نقطه شهر مشهد شامل میادین میوه و تره بار و بازارهای شهرداری اجرا شده است.
جوادی افزود: در صورت استقبال از این طرح بیش از یکصد واحد صنفی نیز در نقاط مختلف شهر برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: علاوه بر این پنج واحد سیار نیز در محل کمپ غدیر، میدان فردوسی، میدان راهنمایی، بولوار شهید صادقی و میدان پارک برای عرضه میوه شب عید مستقر می شوند.
وی ادامه داد: برای توزیع گوشت قرمز گرم نیز 39 واحد صنفی و 20 فروشگاه 'شهرما' در مشهد تعیین شده که اقدام به توزیع گوشت قرمز بسته بندی شده به قیمت هرکیلو دست کم 40 هزار ریال کمتر از قیمت بازار می کنند.
جوادی گفت: تاکنون 87 تن گوشت قرمز طی 2 مرحله در مشهد توزیع شده است.
وی افزود: برای تنظیم بازار گوشت مرغ نیز گوشت منجمد مرغ در مشهد با نرخ هر کیلو 58 هزار ریال و در شهرستان های استان با نرخ هر کیلو 59 هزار ریال در حال توزیع است.
قیمت گوشت گرم مرغ در بازار از کیلویی حدود 80 هزار ریال طی هفته گذشته هم اکنون به 70 هزار ریال کاهش یافته است.
جوادی اظهار کرد: علاوه بر این برای تامین برنج و شکر هم برنامه ریزی شده و هم اکنون هر کیلو برنج هندی به نرخ کیلویی 38 هزار ریال و برنج سفید (اوروگوئه) هر کیلو 27 هزار ریال عرضه می شود.
وی گفت: مقدار قابل توجهی از این برنج به شهرستان های استان نیز حمل شده تا طی این ایام توزیع گردد.
وی ادامه داد: تاکنون 474 تن برنج هندی، 400 تن برنج سفید و 439 تن شکر در این استان توزیع شده است.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.