این سازمان روز سه شنبه به نقل از راضیه علیرضایی گزارش داد: کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی طی سه سال گذشته 22 درصد سهمیه آرد یارانه ای را آزاد کرده که بر اساس مصوبه ابلاغی هیات وزیران مبنی بر آزادسازی حداقل 20 درصد سهمیه آرد یارانه ای صورت گرفته است.
وی گفت: در این مدت 58 جلسه کارگروه گندم، آرد و نان و جلسات کارشناسی ذیل آن برگزار شد که 300 مصوبه داشته است.
او 'تعیین و ابلاغ وزن چونه انواع نان یارانه ای و وزن نان سنگک یارانه ای، تعیین کرایه حمل آرد یارانه ای شهری و روستایی و شرکتهای حمل، کاهش سه درصدی سبوس گیری انواع آرد با اصلاح در سامانه جامع توزیع آرد شرکت غله، اصلاح و درج نوع آرد طبق ضوابط استاندارد به جای درصد سبوس گیری آرد در سامانه جامع توزیع آرد شرکت غله و نیز بر روی کیسه های آرد کارخانجات و تعیین ضوابط و برگزاری گشتهای مشترک و پیگیری تخلفات عدم انطباق نوع آرد با نوع نان و همچنین سایر تخلفات اقتصادی و بهداشتی واحدهای تولیدی و نانواییهای یارانه ای و آزاد از طریق اداره کل تعزیرات استان و سایر مراجع قضایی' را از جمله مصوبات این جلسات برشمرد.
37 کارخانه آردسازی با ظرفیت تولید 210 هزار تن در خراسان رضوی فعالیت دارند. همچنین سه هزار و 308 نانوایی فانتزی و سنتی شامل دو هزار و 326 واحد در مناطق شهری و 982 نانوایی در مناطق روستایی استان شش میلیون نفری خراسان رضوی دایر است.
1922/1858**خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.