*روزنامه خراسان
'سقف حقوق مدیران روی هوا ماند' تیتر نخست این روزنامه سراسری در خصوص حذف مصوبه مجلس درباره حقوق مدیران توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
عکس صفحه نخست خراسان هم تصویری از ورود پیکرهای 165 شهید دفاع مقدس به کشور با تیتر 'سلام اروند به شهیدان' است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
تیتر نخست عنوان این ویژه نامه '20 هزار میلیارد تومان ارزش اراضی رفع تصرف شده' به نقل از سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال است. تصویر صفحه نخست این ویژه نامه نیز به عکسی از ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد اختصاص دارد از افتتاح آن خبر می دهد.

* روزنامه قدس
این روزنامه تیتر 'اعزام 3 هزار گروه جهادی به مناطق محروم' را به عنوان نخست خود در ارتباط با تشریح عملکرد یک ساله آستان قدس رضوی برگزیده است. عکس صفحه نخست قدس به تصویری هوایی از ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد اختصاص دارد که با تیتر 'سرمایه ملی' همراه شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس
'تمدید فعالیت نمایشگاه بهاره غیرقانونی است' به نقل از رئیس اتاق اصناف مشهد عنوان نخست این ویژه نامه استانی است. عکس صفحه نخست ویژه نامه قدس نیز به رونمایی از تمثال نقش برجسته شهید چراغچی در مشهد اختصاص دارد که با همین عنوان همراه می باشد.

*روزنامه شهرآرا
'نسخه پیچی دکترهای اقتصادی' تیتر این روزنامه برگرفته از نامه ابراز نگرانی 40 اقتصاددان به رئیس جمهوری از تسلط اقتصاد لیبرال سرمایه داری بر کشور است.
'کرار نماد اقتدار' هم عنوانی است برای عکس نخستین تانک پیشرفته ایرانی انتخاب شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز عنوان برجسته صفحه نخست خود را 'ما شورای مردمیم نه شورای شهرداری' به نقل از یکی از اعضای شورای شهر منتشر کرده است.
عکس صفحه نخست اتفاقیه هم مرتبط با تیتر 'پیوند دو طرفه گوشهای زن جوان طبعه افغانستان در مشهد' است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.