به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز چهارشنبه در نشست مسئولان حوزه برنامه ریزی و معاونان فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور در مشهد افزود: باید در حفظ شبکه های مردمی کوشید تا با واگذاری فعالیت ها و ایجاد جریان، بتوانند حرکت بزرگی را در حوزه فرهنگ رقم بزنند.
وی اظهار کرد: باید حداکثر بهره برداری را از این شبکه ها که قانونگذار نیز آنها را تأیید کرده است، داشته باشیم.
وی گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی اولویت برنامه های ما در حوزه فرهنگ و تبلیغ است، لذا رویکردهای فرهنگی باید منجر به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی شود.
حجت‌الاسلام روحانی نژاد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در حوزه دین است، افزود: دامنه تلاش دشمنان بسیار وسیع و گسترده است و باید برای ارزش های حاکم بویژه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن تلاش های جدی انجام شود.
وی مبارزه با آسیب های اجتماعی را پیشانی برنامه های حوزه فرهنگ و تبلیغ دانست و اظهار کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی اولویت برنامه های ماست که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.
وی گفت: ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه بسیار مهم است، لذا هم باید نکات مجهول را تبیین کند و هم زشتی هایی را که ممکن است انقلاب و هویت جامعه را به انحطاط بکشاند برای مردم روشن نماید تا جامعه یک جامعه دینی و انقلابی بماند.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اینگونه نشست ها را برای برنامه ریزی و پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مفید و موثر دانست و افزود: در ارزیابی های انجام شده، این نشست ها نمره قابل قبولی دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: این نشست باید بتواند تغییرات چشمگیر و اساسی و ارزشمند را برای سال آینده به ارمغان بیاورد و از ایده هایی که می تواند تبدیل به اقدام شود استفاده کند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.