به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در روز چهارشنبه سرهنگ سیدجمال معتمد الشریعتی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی صدخرو در جریان کنترل خودروهای عبوری به کامیونی مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن، در بازرسی از آن چهار تن پای مرغ قاچاق، بدون هرگونه مجوز حمل بهداشتی کشف کردند.
وی ارزش ریالی محموله کشف شده را 80 میلیون ریال برآورد و اظهار کرد: کامیون مزبور توقیف و محموله با هماهنگی قضایی به دامپزشکی داورزن تحویل شد.
فرمانده انتظامی داورزن همچنین از کشف یک محموله توپ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه صدخرو این فرماندهی دیروز به یک دستگاه کامیون عبوری شک کرده و پس از توقف خودرو و بررسی مدارک آن، هفت هزار و 320 عدد توپ قاچاق والیبال کشف کردند.
سرهنگ معتمد الشریعتی، ارزش این محموله کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرد.

* کشف 10 تن مواد آلوده و فاسد در مشهد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: با هوشیاری ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد محموله 10 تنی مواد آلوده و فاسد قبل از توزیع در بازار کشف و ضبط شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان، سردار بهمن امیری مقدم افزود: در بررسی به عمل آمده از بار مشکوک یک دستگاه کامیون در محدوده خیابان رسالت مشخص شد این کامیون حامل محموله ای شامل آلوچه، لواشک و تمرهندی است که هیچ گونه مجوز گمرکی و بهداشتی ندارد.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 22 مشهد پس از هماهنگی قضایی با توقیف خودرو، سه سرنشین آن را به دادسرا معرفی کردند.
خبرنگار: حسین عباسی **‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.