معاون مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: بیش از سه هزار و 300 خیر مدرسه ساز در این استان فعالیت دارند که 32 نفر از این تعداد در شهرستان رشتخوار هستند.
محمد خدادادی افزود: از 360 طرح گرمایشی استان نیز 52 طرح مربوط به رشتخوار است.
وی اظهار کرد: 23 مدرسه شهرستان رشتخوار بدون حصار و هشت مدرسه نیز فاقد نمازخانه می باشند که همت خیرین را می طلبد.
وی گفت: تاکنون 75 کلاس درس توسط خیرین در رشتخوار ساخته شده و چهار پروژه مدرسه سازی نیز هنوز تکمیل نشده که با حضور خیرین تکمیل می شود.
معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در کشور ماندگار هستند، گفت: مجموعه آموزش و پرورش همانند یک مثلت است، که سه راس آن را آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین تشکیل می ‌دهد.
محمد قاسمی افزود: افراد مدرسه یار، معلم یار و دانش آموز یار در تربیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش بسیار مهم ایفا کرده اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار نیز در این مراسم با قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت: مشارکت خیران مدرسه ساز در چند سال گذشته کم نظیر بوده است.
محمد قاسم پور به افتتاح مدرسه 6 کلاسه در این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز با هزینه 6 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: انجمن خیرین مدرسه ساز نیز برای اولین بار در شهرستان رشتخوار تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.
حجت الاسلام رجبعلی قربانی امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوار نیز با غیر قابل جبران بودن کار انسانی خیرین مدرسه ساز، گفت: ثواب اقدام خیرین مدرسه ساز تا آخرت برای آنها باقی خواهد بود.
فرماندار رشتخوار نیز با قدردانی از خیرین گفت: حرکت خیرین مدرسه ساز یک فرهنگ و صدقه ای جاریه است که تا ابد ادامه خواهد داشت.
خالقداد عرب افزود: در مدرسه هایی که توسط خیرین ساخته می شود، کسانی تربیت خواهند شد که عزت و سربلندی کشور را در آینده رقم خواهند زد.
در این مراسم جمعی از خانواده شهدا، معلمین و دانش آموزان رشتخوار نیز حضور داشتند.
7493 / 6053 خبرنگار: حسین خاکشور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.