به گزارش ایرنا مدیر شرکت مخابرات تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها افزون بر 99 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
حسن رضایی افزود: این طرح ها شامل 15 سایت فورجی، شبکه فیبر نوری به طول 155 کیلومتر، تعویض بی تی اس توجی، تاسیس و توسعه ای.دی.اس.ال به تعداد 48 پورت است.
وی در ادامه به مقایسه عملکرد دولت یازدهم در آغاز کار تا سال جاری در حوزه مخابراتی تربت حیدریه اشاره و اظهار کرد: تا 2 سال قبل زیرساخت های مخابراتی تربت حیدریه مشکلات زیادی داشت اما در 2 سال اخیر شاهد تغییر و تحولات زیادی در حوزه های مخابراتی و اینترنتی این منطقه بوده ایم.
رضایی گفت: تهیه و نصب 18 کافوی نوری که برای هر کافو یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده، جایگزینی و راه اندازی سامانه جدید با شبکه فرسوده مخابراتی که در نتیجه شاهد افزایش ظرفیت و نیز روند حفظ و نگهداری را آسانتر و کم هزینه تر کرده است، راه اندازی 23 سایت تری جی و نیز راه اندازی وی.دی.اس.ال از جمله این طرح ها است.
اکنون 98 درصد مردم منطقه تربت حیدریه با 75 هزار و 500 خط از خدمات تلفن ثابت بهره مند هستند و تعداد مشترکان تلفن همراه منطقه نیز 147 هزار و 290 مورد است.
حوزه نگهداری فیبر نوری منطقه حدود 2 هزار و 500 کیلومتر و تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت نیز 19 هزار و 767 مورد است.
شرکت مخابرات تربت حیدریه نگهداری شبکه های ارتباطات راه دور شهرستان های بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، مه ولات، زاوه، خواف و رشتخوار را عهده دار است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.