محمد قانعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشهد تنها شهر کشور است که روند استانداردسازی واحدهای اقامتی هتل را از سال 1387 آغاز کرده است.
وی ادامه داد: هم اینک 95 درصد هتلهای خراسان رضوی با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده اند و این روند به شکل طبیعی در حال طی شدن است بطوری که دوره بازنگری استانداردها نیز در اغلب هتلهایی که در نخستین سال اقدام به اجرای استانداردهای اعلام شده نموده بودند آغاز شده است.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هتلهای باقیمانده نیز روند استانداردسازی را آغاز کرده و طی چند ماه آینده موفق به دریافت گواهینامه استانداردسازی هتلها می شوند.
وی افزود: هم اینک استانداردسازی در همه هتلهایی که مورد بهره برداری قرار می گیرند رعایت می شود زیرا تنها در صورت برخورداری از این گواهینامه اجازه بهره برداری از هتل صادر می شود.
قانعی ادامه داد: هم اکنون 206 هتل یک تا پنج ستاره در خراسان رضوی فعال و حدود 200 واحد هتل دیگر نیز در حال ساخت و بهره برداری است.
وی گفت: سطح کیفی و کمی خدمات در هتلهای خراسان رضوی و مشهد در مقایسه با هتلهای مشابه در سایر نقاط کشور به مراتب بالاتر و مطلوب در نظر مسافران است.
خراسان رضوی با 52 درصد واحدهای اقامتی دائم کشور شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر هزار واحد از این مراکز اقامتی را در اختیار دارد.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.