ایمان مقید، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال 168 هزار و 198 مورد تخلف سرعت در این شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با رقم 319 هزار و 776 فقره تخلف سال گذشته، کاهش چشمگیری یافته است.
وی شمار دوربین های نظارت تصویری منصوبه در این شهرستان را هفت دستگاه عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال هفت میلیون و 599 هزار و 799 دستگاه خودرو وارد تربت حیدریه شده که این رقم نسبت به پارسال 8 درصد رشد داشته است.
مقید، میزان تردد خروجی از تربت حیدریه را در سال جاری هشت میلیون و 785 هزار و 710 دستگاه خودرو عنوان کرد که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با اشاره به جداسازی حوزه راهداری از اداره راه و شهرسازی از آبان امسال و تشکیل اداره جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: این اداره از ابتدای امسال برای بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای و آسایش مسافران اقداماتی را با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی انجام داده است.
مقید، اجرای روکش آسفالت محور تربت حیدریه - مشهد در گردنه خماری - تونل -کامه، محور پل سرهنگ، مسیر تربت حیدریه- رشتخوار، محور تربت حیدریه- گناباد و روکش آسفالت تربت حیدریه- بایگ را بخشی از این اقدامات برشمرد.
وی افزود: زیرسازی محور روستایی آلی - تجرود(بسیج راهداری)، روکش آسفالت مسیر روستاهای شیخ ابوالقاسم و سنگل آباد، تهیه و اجرای ابنیه فنی، مرمت و لکه گیری کلیه محورهای حوزه استحفاظی به میزان یک هزار متر مکعب از دیگر این اقدامات بوده است.
وی در خصوص طرح های اصلی بر زمین مانده این حوزه گفت: پروژه مهمی که پیگیر اتمام آن هستیم تکمیل طرح ساماندهی ورودی شهر تربت از سمت مشهد است که در مرحله انتخاب پیمانکار است و با پیگیری و جذب اعتبار هشت میلیارد ریالی که با تلاش نماینده شهرستان صورت گرفته، امید است هرچه زودتر به پایان برسد.
مقید، تکمیل ساختمان پلیس راه تربت در ورودی شمالی شهر را از دیگر طرح های ناتمام خواند و گفت: امید است این طرح نیز در سال 96 به اتمام برسد.
شهرستان تربت حیدریه 2 هزار و 100 کیلومتر راه ارتباطی دارد که 744 کیلومتر آن راه اصلی و هزار و 356 کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
خبرنگار: ناهید آروین خیبری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7240/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.