سید احمد دلقندی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ مرغ منجمد توزیعی هر کیلوگرم 55 هزار ریال برای عاملان فروش، در سطح عرضه در مشهد به قیمت 58 هزار ریال و در شهرستانها با احتساب نرخ حمل 59 هزار ریال است.
وی ادامه داد: تا امروز 15 اسفند مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در مشهد در سطح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و دو واحد سیار و فروشگاههای پشتیبانی امور دام انجام می شد اما از امروز علاوه بر فروشگاهها و نمایشگاههای عرضه مستقیم کالای بهاره بهره برداران غرفه های میادین شهرداری، فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف کارکنان دولت و نیز واحدهای صنفی هم آن را عرضه می کنند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین گفت: میزان ذخیره گوشت مرغ در استان مناسب است بنابراین مشکلی برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی وجود ندارد.
وی افزود: طی ایام تعطیلات آتی نیز در قالب کشیکهای نوروزی مرغ مورد نیاز مردم از طریق مراکز فروش و تعاونیها تامین و عرضه می شود.
دلقندی کیفیت گوشت مرغ توزیعی را صادراتی و تاریخ مصرف آن را ماندگاری بیش از سه ماه ذکر و در مورد وضعیت گوشت قرمز هم بیان کرد: در این بخش نیز ذخیره سازی خوبی انجام شده و محدودیتی برای عرضه در سطح خراسان رضوی وجود ندارد.
وی ادامه داد: بر اساس نرخ مصوب هر کیلوگرم گوشت قرمز مخلوط وارداتی با قیمت 225 هزار ریال به مراکز توزیع عرضه می شود و نرخ گوشت گوساله داخلی منجمد نیز هر کیلوگرم 215 هزار ریال در سطح عاملان فروش تعیین شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مراکز عرضه گوشت و مرغ منجمد طرح تنظیم بازار با نصب پرده مشخص می شوند.
طی روزهای اخیر قیمت گوشت مرغ در مشهد افزایش یافت و به حدود 73 هزار ریال در هر کیلوگرم رسید.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.