به گزارش ایرنا، احمدرضا موهبتی روز یکشنبه در آیین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در محل بوستان کاشانی تربت حیدریه افزود: این نقدهای غیراصولی و مغرضانه اگر کنترل نشود، چه بسا بتدریج دامان بزرگان نظام را نیز بگیرد.
وی گفت: تمامی دولت های بعد از انقلاب علی رغم خدمات ارزشمندی که داشته اند قابل نقد نیز هستند.
وی اضافه کرد: اینکه اقلیتی به منظور تاثیرگذاری بر انتخابات، به تخریب عملکرد دولت بپردازند، اگر جلوگیری نشود چه بسا صداهای دیگری نیز بلند شود که این می تواند به زیر پاگذاشتن خطوط قرمز نظام اسلامی بینجامد.
وی افزود: وظیفه فرماندار، به عنوان نماینده عالی دولت، در انتخابات، بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت بالای مردم، و حراست از آرای مردم، فارغ از هر نتیجه ای که می خواهد کسب شود، است.
موهبتی به عملکرد دولت یازدهم پرداخت و گفت: در حالی که شاخص رشد توسعه اقتصادی در آغاز کار دولت یازدهم منفی 5.6 درصد بود، این رقم امسال به مثبت 6 درصد رسیده است.
وی افزود: در حالی که در دولت قبل مردم هر روز صبح که از خواب بیدار می شدند انتظار کم ارزش تر شدن پول جیب خود و گران شدن مایحتاج عمومی داشتند، اما در این دولت تورم کنترل شده است.
موهبتی با بیان اینکه دولت یازدهم به موضوع عدالت اجتماعی توجه ویژه ای دارد، اظهار کرد: یکی از شاخص های مشهود و بسیار عینی در این حوزه، طرح تحول سلامت بود که امروز در تربت حیدریه شاهد نتایج مثبت عینی آن هستیم.
وی گفت: هم اکنون 60 هزار متر مربع فضای درمانی در این شهرستان در حال ساخت است و مردمی که تا قبل از آغاز به کار این دولت بناگزیر برای دریافت بسیاری از خدمات تخصصی پزشکی باید به مشهد مراجعه می کردند، امروز این خدمات را در 2 بیمارستان این شهر دریافت می کنند.
موهبتی در بخش دیگری به هفته منابع طبیعی اشاره و اظهار کرد: همه شهروندان وظیفه دارند در زمینه درختکاری و گسترش فضای سبز مشارکت کنند.
15 اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.