مهدی کاشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این میزان صادرات یک هزار و 615 میلیارد و 140 میلیون و 735 هزار ریال برآورد شده است.
وی اظهار کرد: 33 میلیون و 769 هزار و 836 لیتر از این صادران توسط بخش خصوصی، 21 میلیون و 303 هزار و 252 لیتر نیز با عنوان خرده فروشی داخل باک و بقیه به وسیله تعاونی مرز نشینان و جایگاههای شرکتی در مرزهای خراسان رضوی در مبادی دوغارون، لطف آباد و سرخس انجام شده است
کاشی، درباره نوع فروش باک نفت گاز خودروها اظهار کرد: در مرزها وسایل نقیله به مقدار مصرف وسیله خود می توانند از نفت گاز با قیمت دولتی استفاده کنند و اگر بیش از مصرف خود نیاز داشته باشند به قیمت فوب خلیج فارس برای آنها محاسبه می شود.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی در مورد مصرف نفت گاز در منطقه خراسان رضوی نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه یک میلیارد و 313 میلیون و 417 لیتر نفت گاز در این منطقه مصرف شده است.
کاشی اظهار کرد: سال گذشته تا پایان بهمن ماه یک میلیارد و 281 هزار و 157 لیتر نفت گاز مصرف شد که آمار سال جاری نشانگر رشد 3 درصدی مصرف این فرآورده می باشد.
منطقه خراسان رضوی شرکت پخش فرآورده های شهرستانهای مشهد، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
7507/ خبرنگار: مصطفی نخعی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.